amerikattenelsa.blogg.se

Hänger du här ofta eller?

Tjära hälar

Publicerad 2013-09-09 04:13:00 i Allmänt, USA,

Hej kåmpizar! Såg att min värdmor lagt upp lite bilder på fejsboken så tänkte lägga upp de här också :)
De kommer i helt oordning, men whatevaah.
 
Var på min första baseball match, Durham Bulls förlorade dock..
 
Fångar bollar med hovar. Även kallat lacrosse. Tänkte försöka komma med i skolans lacrosse lag i vår, får väl se hur det går.
 
Vbror Troy, Amerikatten, vror Connolly och vpappa David. Äkta Durham Bulls fans! (Eller inte, måste erkänna att Baseball är ganska så väldigt tråkigt att kolla på...haha)
 
Snor Connollys svampbob mössa cirka sådär hela tiden. De förstår sig inte riktigt på min kärlek till svampbob,
 
Delade min Coke med Tar Heels maskoten.
 
Ungefär sådär halva staden var klädd i bebiblå. Även Grandma o grandpa, här snackar vi rikitga UNC fans! (Skönaste pensisarna ever!)
 
Som sagt ingen ordning alls på bilderna, men what to do. Amerikatten spotted at Raleigh/Durham airport. Blev varmt välkomnad av sina fans (aka värdfamilj)
 
Go Tar Heels! 
 
UNC!
 
"What's the best thing about Sweden?"
"LEGO!"
"Hahah but that's Danish........." (Giraffen ville också vara med och bygga lego, World of Warcraft lego.)
 
Vågade mig inte gå närmre än såhär, var rädd att bli nertacklad. Liksom serri, himla jättar.
 
Min bästis Wool E. Bull
 
 Fäktas. Med pinnar. #yållå
 
Går man på Jordan High School måste man väl automatiskt få basketskills, elleeerr?? Ser ju sådär lagom skillad ut, haha.
 
Allafall, det var de bilderna. Har det grymt bra här på andra sidan atlanten! Finns typ tusen bilder till på familjens kamera, ska kanske försöka få tag på de senare.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elsa Lindgren

¡Hola amigos! Välkomna till min Amerikattblogg. Här kan ni stalka mig och mitt liv som utbytis på andra sidan Atlanten. Närmare bestämt i Durham, North Carolina. Taco hej! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela