amerikattenelsa.blogg.se

Hänger du här ofta eller?

NEJ, FÖR ATT AMERIKATTEN ÄR DEN BÄSTA (på att uppdatera)

Publicerad 2013-09-23 02:36:00 i Allmänt,

Tjenare tjommar!
 
Måste bara börja med att säga att jag inte är lat!!!! (eller okej.. kanske...ibland...lite..)
Tänkte faktiskt skriva ett inlägg i fredags, men eftersom att vi i princip åkte till Myrtle beach direkt efter allas skolor slutat så hann jag inte. Hade somsagt varken wifi eller 3g där så hoppas den dåliga uppdateringen är ursäktad. Eller dåliga och dåliga, ni fick ju faktiskt ett litet inlägg igår, haha (TAACK ELINA!!!!)
 
Anywayy, det jag skulle komma till var att vi åkte till South Carolina under helgen (på min bucket list finns, säger vi, att sätta min fot i alla 50 stater. 47 kvar woho) Grandma och grandpa har ett hus i Myrtle Beach så det var där vi var. Tog cirka 4 timmar att åka dit, då fattar man hur stort Amerikattlandet är när detta bara var till grannstaten.
 
Surfade på de HÖGA vågorna, kultkult.Mindre kultkult när man fick en kallsup av saltvatten. Finns även en mycket vacker bild någonstans som dokumenterar denna händelse.. Har väl sett finare bilder om man säger så, hahaha.
 
Familjefoto, JA DET BLÅSER!!!! 
 
Vattenkriiiiig
 
"Elsa, smile normally!!"
 
Alla skulle ha vita tröjor och beiga shorts, haha lite komiskt sådär när vi gick till stranden. LIKSOM VAD, I DENNA FAMILJ RÅKADE ALLA KLÄ SIG LIKADANT, VAD GLOR NI PÅ?
 
 
De hade tydligen tagit alla sina (3!) tidigare utbytesstudenter till denna restaurang. Alla hatade den, jag blev dock inte tvingad att äta där, haha. Men bild utanför var tydligen oblgatorisk.
 
HULA HULA
 
Okej, jag kan le normalt.Ser dock inklistrad ut, hahah 
 
Idag var det inte bästa vädret och jag blev mobbad för att jag frös. Har fått den där kommentaren hur många gånger som helst att jag inte borde frysa för att jag är från Sverige, jag förväntas typ ha nåt himla vikingablod som motstår all kyla!! HADE DOCK VARIT FETT BALLT OM DET VARIT SÅ!!!!  
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elsa Lindgren

¡Hola amigos! Välkomna till min Amerikattblogg. Här kan ni stalka mig och mitt liv som utbytis på andra sidan Atlanten. Närmare bestämt i Durham, North Carolina. Taco hej! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela