amerikattenelsa.blogg.se

Hänger du här ofta eller?

FÖR ELINA ÄR DEN BÄSTA

Publicerad 2013-09-22 04:08:12 i USA,

Jag tror alla kommer bli chockade när de går in på amerikattenelsa och ser att bloggen faktiskt är UPPDATERAD? Wow, nu måste något fantastiskt ha hänt tänker ni.. Men nejnejnej! Det är elsas bästaste homie Elina som skriver för att elsa är för lat och "inte har wifi eller 3G" men snapchat och twitter går alldeles utmärkt eller hur elsa?? Hahah, jag och elsa briljerar twitter! Ni borde följa båda oss (amerikatten) och jag (elinakarlssons) cus we are aweeeeesome!! 

Vet inte riktigt vad jag vill komma fram till här, ni som läser undrar väl vad det är för tjomme som skriver.. Elsa och jag träffades på soft landing camp och har känt varandra i 1 månad haha! Lite komiskt. Men jag är iaf också utbytesstudent och bor i houston och lever livet (och äter). Jag tänker ta tillfälle till akt och marknadsföra min blogg: ELINAMKARLSSON.DEVOTE.SE!!! Jag uppdaterar faktiskt min blogg.. Winkwink elsa

Ha en fantastisk kväll amerikattenläsare! 



Här har ni lite bilder på mig och katten elsa 

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2013-09-22 06:50:04

Hahaha! Bästa inlägget ju ;)Saknar er båda ska ni veta, hoppas ni har det bäst! Kraaamar IDA :)

Svar: hahahaha, ja det var lite kult ;D åh, saknar dig med!! vi måste ta en skype snart!! :D xoxo amerikatten :)))
Elsa Lindgren

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elsa Lindgren

¡Hola amigos! Välkomna till min Amerikattblogg. Här kan ni stalka mig och mitt liv som utbytis på andra sidan Atlanten. Närmare bestämt i Durham, North Carolina. Taco hej! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela