amerikattenelsa.blogg.se

Hänger du här ofta eller?

smiling is so weird like you stretch your eating hole to show happiness

Publicerad 2013-10-04 23:58:18 i Allmänt,

Hola amigos! Detta är min sjätte fredag i staterna. Tycker nästan tiden går lite för fort.
Allafall, vaknade imorse med ett bra humör pga ett sms från mor som sa att ett paket med godis är påväg hit! #HAPPYFACE 
 
Vad har hänt annars denna vecka då? Jo, har varit på bio med vänner. Det regnade två köttbullar.
Trodde Sverige hade översatt titeln direkt från engelska så sa till värdbror min att jag skulle se "it's raining meatballs" och han kollade lite konstigt på mig och frågade om jag menade "Cloudy with a chance of meatballs". Och så var ju fallet. Här har ni trailern!
 Kan inte kalla mig ett äkta fan, för har inte sett första filmen. Men är allfall ett stort fan av denna film! Fett värd att se, sjukt rolig!
funny gifs theres a leak in the boat photo
Har även gått med i skolans guitar club. Vi träffas varje onsdag, spelar gura och äter gratis godis, Hur nirr liksom?
 
Nu ropar familjen på mig för vi ska till grandma o grandpa, så måste avsluta lite snabbt. Snyft. Allafall,
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elsa Lindgren

¡Hola amigos! Välkomna till min Amerikattblogg. Här kan ni stalka mig och mitt liv som utbytis på andra sidan Atlanten. Närmare bestämt i Durham, North Carolina. Taco hej! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela