amerikattenelsa.blogg.se

Hänger du här ofta eller?

Post från apotek-arne??

Publicerad 2013-10-18 23:34:23 i Allmänt,

Alltså kan helgen börja bättre än på detta vis??? PAKET FRÅN SVERIGE!!! DÖÖÖÖR!!! 
Förväntade mig typ lite Ahlgrens bilar och Marabou och sånt, men öppnar sedan paketet och vad hittar jag om inte APOTEK-ARNES JULMUST???? DOG TYP!! Även beasås (nej, beasås finns inte i Amerikatt. Fråga mig inte varför. Påtal om det äter amerikaner knappt sås till maten överhuvudtaget.) Och ni hur gott det var med en svensk gammal hederlig knäckemacka??. Kan leva länge på den!!




Sorry, för rörigt inlägg, (och sjukt dålig uppdatering...) men ska iväg om någon minut. Har hänt ganska mycket sen jag uppdaterade sist, hehe men får ta det nån annan gång. Förhoppningsvis imorgon. OCH TACK FÖR PAKETET!!! BLEV SÅÅÅ GLAD!!! 
 
TACO HEJ!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elsa Lindgren

¡Hola amigos! Välkomna till min Amerikattblogg. Här kan ni stalka mig och mitt liv som utbytis på andra sidan Atlanten. Närmare bestämt i Durham, North Carolina. Taco hej! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela