amerikattenelsa.blogg.se

Hänger du här ofta eller?

¡Hola amigos!

Publicerad 2013-08-10 15:47:20 i Allmänt,

Skapade denna blogg för nån vecka sedan men har aldrig vågat mig på att skriva ett inlägg. Förens nu. Liksom vad ska jag skriva? Det här med att blogga är inte riktigt min grej, men ska göra mitt bästa. 
 
Vad jag fixat hittils på bloggen är en header, alltså inte min värdmor utan en sådan här: 
 
 
  Allafall, anledningen till att amerikattenelsa skapades var ju för att flickan vid namn Elsa ska fara till Amerikatt om ganska så exakt 9 dagar, 20 timmar,  36 minuter och 11 sekunder (i skrivande stund). I Durham, North Carolina ska hon spendera 10 månader som utbytesstudent hos familjen Baxter (!!!) och varför jag skriver om mig själv i tredje person vet jag ej. Antagligen för att tanken av att det är ganska läskigt. Och spännande. Och coolt. Och awesome! Taggad tjej, hej! 
 
Ne, nu skriker min mage på mat. 
ps. för er som inte fattade så heter min värdmamma Heather och det uttalas likadant lol 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Modeapa

Publicerad 2013-08-10 19:12:50

"Alltså inte min värdmor men en sådan här" HAHAHHAHAHAHA

Vet att du inte älskar att blogga men gör det bästa för vår skull här hemma! Älskar dig! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elsa Lindgren

¡Hola amigos! Välkomna till min Amerikattblogg. Här kan ni stalka mig och mitt liv som utbytis på andra sidan Atlanten. Närmare bestämt i Durham, North Carolina. Taco hej! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela