amerikattenelsa.blogg.se

Hänger du här ofta eller?

Sweater Weather

Publicerad 2013-09-05 02:34:52 i Allmänt,

När jag ändå håller på kan jag väl slänga in ett inlägg till. Denna låt verkar vara väldigt popuär här och tycker själv att den är grymt bra! Vi lyssnade på den i bilen med öppna fönster på väg till kinamaten. De sjöng med för full hals och jag hummade lite i bakgrunden då jag inte kunde texten så bra.  
Alltså jag och mina vänner. (Ja, jag har kompisar) Typ allafall. De ville att jag följa med dem och äta även imorrn så så tråkig kan de ju inte tyckt jag varit. :))) Ena tjejen var så söt, hon visste inte vad jag hette i efternamn så hon hade sparat mitt nummer som "Elsa the foreigner" haha.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elsa Lindgren

¡Hola amigos! Välkomna till min Amerikattblogg. Här kan ni stalka mig och mitt liv som utbytis på andra sidan Atlanten. Närmare bestämt i Durham, North Carolina. Taco hej! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela