amerikattenelsa.blogg.se

Hänger du här ofta eller?

I'm still alive but I'm barely breathing

Publicerad 2013-08-24 15:21:23 i Allmänt, USA,

Okej, skoja andas fullständigt normalt. Typ.
 
Igår kom jag alltså fram till min värdfamilj efter fyra dagar i New York, familjen verkar hur snälla som helst så det känns bra. Nirr.
 
Orkar inte skriva värsta inlägget så här kommer lite bildeeerr!!!
 
Jag och mina bästa roomisar uppe i Rockefeller center, grym utsikt.Är även flytande i göteborgska då jag dessa människor smittade av sina dialekter. #tajmskuäär 
 
 
 
Fredddeeeyyboooyy, kan typ garva åt den här bilden 4evah hahahhahaha
 
Att köra gul bill i NYC är kult. Alltså leken, inte bokstavligt köra.
 
 
FIIIIIISSSSSSSSSK
 
Fler fiskaaar 
 
 
 
 
Obligatoriska turrebilden vid frihetsgudinnan.
 
 
Amerikatten
 
 
Typical amerikatten pose
 
 
Vi lekte kineser i China town. Mikkett roligt. Fick dock ett antal arga blickar hah
 
 
 
 
 
Hela svennebanangänget, Eller jag menar alla amerikatter #zweg
 
 
Alla hade värsta systemkamrorna också kommer jag där med min svampebob-ajfån. Denna bild har jag dock tagit endå hahah fett stolt. Dock med en systemis..
 
 
 
 
och här har vi henne. kärringen,
 
Elinabrooooor.
 
Borde btw ge henne en shoutout eftersom cirkar alla bilder snodde jag hääär (http://elinamkarlsson.devote.se/)
 
Nu ska jag upp o äta min första frulle med värdfamiljen. Spännade. Kan man gå ner i pyjamas? Kör fan på det.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: elina DA KING

Publicerad 2013-08-29 03:48:36

hahaha kärringen <3

Postat av: elina DA KING

Publicerad 2013-08-29 03:48:36

hahaha kärringen <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elsa Lindgren

¡Hola amigos! Välkomna till min Amerikattblogg. Här kan ni stalka mig och mitt liv som utbytis på andra sidan Atlanten. Närmare bestämt i Durham, North Carolina. Taco hej! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela